Lidl pokrenuo međunarodnu kampanju „Lidl. Isplati se.“ – obećanje kvaliteta i pristupačnih cena

0

Lidl pokrenuo međunarodnu kampanju „Lidl. Isplati se.“ – obećanje kvaliteta i pristupačnih cena

Kompanija Lidl lansirala je novu međunarodnu brend kampanju pod sloganom „Lidl. Isplati se.“, kojom jasno poručuje potrošačima da kvalitetni i održivi proizvodi po pristupačnim cenama treba da budu dostupni svima.

„Lidl. Isplati se.“ nije samo marketinški slogan, već obećanje potrošačima – od svakodnevne svežine i raznovrsnih robnih marki, preko organskih proizvoda i biljnih alternativa, pa sve do sigurnog snabdevanja porodica i zajednica.

Novi slogan prevazilazi klasičnu poruku o odnosu cene i kvaliteta. On naglašava vrednosti kao što su sigurnost, pouzdanost i ostvarenje ličnih i porodičnih ciljeva, stavljajući kupce u fokus.

Kompanija ističe da „Isplati se.“ znači odgovornost na svim nivoima:

  • Potrošačima – Lidl obećava pristupačan kvalitet i najbolje iskustvo kupovine.

  • Zaposlenima – kontinuirano ulaganje u razvoj, obuke i napredovanje.

  • Partnerima – gradnja dugoročnih odnosa poverenja i održivog lanca snabdevanja.

  • Životnoj sredini – programe smanjenja otpada, manje plastike, inovativna pakovanja i odgovorno poslovanje prema prirodi i životinjama.

Brend kampanja traje od 22. septembra do kraja oktobra i koristi integrisanu medijsku strategiju – TV, digital, društvene mreže i outdoor reklame. Cilj je, kako ističe Ivan Medaković, rukovodilac sektora Marketing u kompaniji Lidl Srbija, da se emotivnim i jasnim porukama dođe do što većeg broja ljudi.

👉 Pogledajte TV spot ovde: Lidl – Isplati se

O Lidlu
Lidl posluje u okviru nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe) i jedan je od vodećih trgovačkih lanaca u Evropi sa više od 12.600 prodavnica u 31 zemlji. U Srbiji posluje od oktobra 2018. godine i trenutno ima 80 prodavnica u 46 gradova. Kompanija je višestruko nagrađivana kao „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe“, a potrošači su je izabrali i za „Miljenika potrošača“.

Ovom kampanjom Lidl dodatno potvrđuje da gradi održiv i snažan brend, koji vrednosti potrošača i zajednice stavlja u prvi plan.

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime