Novi Pazar – Oglas za posao koji je na društvenim mrežama objavio Novopazarac Rijad Ličina postao je prava internet senzacija i izazvao lavinu komentara širom regiona. U pitanju je poziv za montere, sa ili bez iskustva, ali način na koji su uslovi napisani izazvao je buru reakcija.
U objavi, Ličina navodi da je potreban monter za rad na tuš kabinama, ogradama, bravarskim poslovima, kliznim sistemima i raznim vrstama konstrukcija, uz napomenu da posla ima i u zemlji i u inostranstvu. Međutim, ono što je izazvalo pažnju jesu uslovi koje je postavio:
Da nije izašao iz „Južnog vetra“
Da razlikuje alate
Da radi kako mu se kaže, a ne „kako se radi u Nemačku“
Da je havijezan, normalan i odgovoran
Oglas je ubrzo postao viralan, a komentari na društvenim mrežama počeli su da pristižu nevjerovatnom brzinom. Jedni su oglas shvatili kao šalu i nasmijali se kreativnom načinu regrutacije radnika. „Mnogo tražiš, brate“, „Svašta, ali svaka ti je na mestu“, „Ovo je najjači oglas do sada“, samo su neki od komentara. Drugi su, pak, bili skeptični i kritikovali oglas zbog, kako kažu, neozbiljnog pristupa: „Malo neozbiljno“, „Treba jasno navesti dnevnicu i osiguranje“.
Posebno je odjeknula opaska o „Južnom vetru“ – popularnom filmskom i serijskom ostvarenju, koja je kod mnogih izazvala salve smijeha, ali i dodatna pitanja šta se tačno pod tim podrazumijeva.
Sam autor oglasa, Rijad Ličina, aktivno je učestvovao u raspravi i odgovarao komentatorima, nerijetko i sa dozom humora. „Brate, ljudima je smiješno, ali kad ti takav uđe u kuću, pa ti gleda ženu, kćerku, onda prestaje da bude smiješno“, poručio je jednom korisniku. Na pitanje o platama i uslovima, Rijad je istakao da će sve biti dogovoreno sa onima koji ispunjavaju uslove i zaista žele da rade.
Ovaj oglas otvorio je širu diskusiju o nedostatku radne snage, odnosu prema radnicima i specifičnostima potrage za radnicima u Novom Pazaru i Sandžaku. Dok jedni smatraju da je ovakav pristup originalan i zanimljiv, drugi insistiraju na većoj ozbiljnosti, transparentnosti plata i osiguranja.
Jedno je sigurno – Rijadov oglas nije prošao nezapaženo i ušao je u red viralnih objava koje se prepričavaju, dijele i komentarišu sa svih strana.